سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی در مورد دکل مهاری g35 سه وجهی

نظر

?

 دکل مهاری g35 سه وجهی  یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع دکل های مورد استفاده در مناطق شهری می باشد که از مهمترین ویژگی های این دکل می توان به کم بودن وزن و ارزان بودن قیمت آن اشاره کرد که همین دو مزیت سبب شده است تا استفاده ی بسیار زیادی از این مدل دکل ها شود.

دکل مهاری g35 سه وجهی

آیا شما نیز به دنبال خرید دکل مهاری g35 سه وجهی  هستید؟ دکل های مهاری از جمله دکل هایی هستند که برای مقاصد مختلفی از جمله آنتن های موبایل، نصب دیش های ماکروویو و آنتن های بیسیم مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل مهار شدن آنها به کمک سیم به زمین، به دکل های مهارتی شهرت دارند. امروزه بسیاری از شرکت ها داخلی و خارجی به دنبال طراحی و ساخت یکی از بهترین نوع دکل های مهارتی هستند و در مناطق شهری استفاده و مزیت بسیار زیادی را دارد که شما می توانید نمونه های مختلف آن را بر روی پشت بام بسیاری از منازل و ساختمانی های اداری و مسکونی مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این مدل از دکل ها به دلیل داشتن وزن بسیار کم، داری قیمت بسیار مناسب تری نیز می باشد و تمام فرایند جوشکاری در دکل مهاری g35 سه پایه به کمک جوش co2 صورت می گیرد.

دکل مهاری G35 سه وجهی?

مشخصات دکل مهاری g35

دکل مهاری g35 سه وجهی  دارای مشخصات بسیار بارز و قابل تشخیصی می باشد که برای شناسایی آن ضروری است که در مورد این مشخصات اطلاعاتی را در دست داشته باشید. از مهمترین این مشخصات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          داشتن طول به اندازه 299 سانتی متر

-         وزن هر یک سکشن ها در حدود 25 کیلوگرم می باشد

-         فاصله مهار ها با یکدیگر 9 متر

-         ضخامت گالوانیزه در حدود 100 میکرون

-         قط میلگرد که از نوع غیر نوردی است نیز در حدود 8 میلیمتر خواهد بود.

توجه داشته باشید که این مدل از دکل های استفاده شده یکی از بهترین نوع دکل ها بوده و اگر قصد استفاده از آن دارید بایستی برای نصب آن زمین و فضای زیادی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید سیم های مهار کننده را به راحتی بر زمین نصب کنید.

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%db%8c-g35/

خرید دکل مهاری g35

برای خرید و استفاده از دکل مهاری g35 سه وجهی  نیز می توانید هم اکنون با همکاران ما در وب سایت پیش روی خود تماس حاصل نموده و با توجه به مشاوره ها و راهنمایی ها دریافت شده، اقدام به خرید این محصول شگفت انگیز داشته باشید. همچنین توصیه می شود که قبل از هرگونه اقدام برای خرید در مورد مزیت های استفاده از این محصول و مشخصات فنی آن اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

 

 

 

?