سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و راه اندازی و فروش دکل مهاری در کرج

نظر

دکل مهاری از جمله دکل های سبک و کم هزینه ای است که برای مقاصد مخابراتی به کار گرفته می شود. نصب این دکل ها باید توسط نصاب دکل مهاری انجام گیرد.

 

دکل های مهاری یا همان نوع از دکل ها که به کمک یک سیم به زمین متصل می شوند، در مخابرات کاربرد فراوانی دارند. به عنوان مثال برخی از این کاربردها عبارتند از:

شبکه های تلفن همراه، شبکه های رایانه ای، رادیو و بی سیم. دکل مهاری متشکل از مهار کش، پیچ و مهره، تاج سر دکل، بیس پلیت تسمه کمربندی، صفحه تعادل، گوشواره و کرپی می ‌باشد. این مقاله با هدف آشنایی با دکل های مهاری و چگونگی خرید و نصب آن در شهر کرج تدوین شده است.

 

کاربرد و ویژگی های دکل های مهاری

دکل های مهاری قابلیت نصب در پشت بام را نیز دارد. البته نصب دکل های مهاری، نیازمند فضای زیادی است. گفتنی است که پوشش دکل مهاری از گالوانیزه در نظر گرفته می ‌شود تا مانع از فرسودگی و زنگ خوردگی آن شود. دکل مهاری به دلیل وزن کمتر خود، قیمت مناسب تری در مقایسه با سایر دکل ‌ها دارد. انواع مختلفی از دکل مهاری موجود می باشد. چنانچه نیازمند هر نوع دکل مهاری در کرج هستید، از گروه فنی مهندسی آی تک، مشورت بخواهید. گروه فنی مهندسی آی تک با برخورداری از یک تیم مجرب شما را در کلیه مراحل خرید تا نصب دکل مهاری همراهی می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

خرید دکل های مهاری

همان طور که اشاره شد قیمت دکل های مهاری کمتر از سایر دکل ها می‎باشد. مبنای قیمت گذاری انواع دکل های مهاری، متراژ هر یک از سکشن ها است. البته در نصب دکل های مهاری نیز، متراژ تعیین کننده قیمت می ‌باشد. نوع اجزای به کار رفته شده در ساخت دکل های مهاری، بازه قیمتی آن را تغییر می‌ دهد. گروه فنی مهندسی آی تک در کرج، پاسخگوی سوالات شما در رابطه با قیمت دکل مهاری می باشد.

فروش دکل های مهاری، به صورت آنلاین امکان پذیر شده است و کلیه متقاضیان، بدون مراجعه حضوری و تنها با ثبت اینترنتی سفارش خود، می توانند دکل های مهاری مورد نیازشان را تهیه نمایند. همچنین در سایت های فروش دکل مهاری شماره تلفن هایی جهت پاسخگویی به سوالات شما قید شده است.

 

 

 

 

نصب و راه اندازی دکل های مهاری

نصب و راه اندازی دکل های مهاری از شروط لازم برای عملکرد درست آن است. برای این منظور از تجهیزات خاصی استفاده نمی شود، اما محاسبات مربوط به آن باید به درستی صورت گیرد. به همین خاطر توصیه می شود که این کار صرفا توسط نصاب دکل مهاری که تجربه کافی در این زمینه را دارد، انجام شود. شرکت فنی مهندسی آی تک ، با چندین سال سابقه فعالیت، در نصب و راه اندازی انواع دکل های مهاری آماده ارائه خدمات در شهر کرج می‌باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر از این شرکت و همچنین قیمت نصب دکل مهاری، به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972    –    02166977987

09123716144

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی – امکان سنجی لینک وایرلس – طراحی و اجرای پسیو شبکه – نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و راه اندازی دکل مهاری G35 – نصب و راه اندازی دکل مهاری G45 – نصب و راه اندازی دکل مهاری G55 – ریگلاژ دکل مهاری – نصب و راه اندازی پسیو شبکه – بازدید و سرویس دکل مهاری – اجرای دکل مهاری سراسر ایران – بهترین قیمت فروش دکل مخابراتی – نصب و راه اندازی دکل مهاری در کرج

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید

مقالات بیشتر درباره دکل مهاری اینجا کلیک کنید