سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکل مهاری g35

نظر

دکل مهاری G35 یکی از انواع دکل های مهاری است که ظاهری سه ضلعی دارد. دکل مهاری G35 به صورت سکشن های سه متری است و پایه های لوله نمره 3 دارند.

 

وقتی می گوییم دکل مهاری به این معنی است که توسط سیم مهار که نام دیگر آن بوکسل است به زمین مهار می شود و ممکن است به هر تکیه گاه دیگری جز زمین نیز مهار شود. دکل مهاری G35 نیز یکی از این مواردی است که در محیط هایی با وسعت زیاد کاربرد دارد و سبک بودن آن سبب ایجاد فوایدی در آن شده است. در این مقاله به بررسی دکل مهاری G35 خواهیم پرداخت تا اطلاعات بیشتری نسبت به آن داشته باشید.

دکل مهاری G35 دکل مهاری دکل مهاری G35 دکل مهاری G35
دکل مهاری G35 دکل مهاری G35 دکل مهاری G35 دکل مهاری G35

 

دکل مهاری

دکل مهاری کاربرد های زیادی دارد و از آن در رادیو، تلفن همراه، شبکه های کامپیوتری و ... استفاده خواهد شد و آن را در پشت بام منازل و اداره جات نیز می توان نصب کرد. ارتفاع ساختمان سبب می شود محل نصب بلند باشد که فواید زیادی نیز در مناطق شهری دارد. اگر دکل را روی زمین نصب کنید سبب می شود که برای نصب سیم مهار به فضای زیادی نیاز داشته باشید. دکل های مهاری وزن پایینی دارند که سبب می شود قیمت کمتری نسبت به سایر دکل ها داشته باشند و نصب شان راحت باشد. انواع دکل های مهاری با توجه به ابعاد و نوع ساخت وجود دارد و هزینه کمی دارند.

.

دکل مهاری G35

http://aytaak.ir/ارتباط-رادیویی/دکل-مهاری-g35/

یکی از مدل های دکل مهاری، دکل مهاری G35 است که سه ضلعی می باشد و دارای قطعاتی به اندازه 3 متر است که به آن سکشن می گویند. نمره پایه های آن لوله سه است و اتصال خرپایی را در نوع A خواهید دید که نمره میلگردهای آن هشت می باشد. از این دکل های مهاری که باربری پایینی دارند برای نصب کردن دیش های کوچک اینترنتی و یا آنتن های بی سیم می توان استفاده نمود. عددی که در مقابل حرف G گذاشته می شود عرض قاعده بخش ها را نشان می دهد که یعنی در دکل مهاری G35 اندازه قاعده هر وجه دکل 35 سانتی متر است و بیشترین ارتفاع مربوط به این دکل مهاری سی و شش متر خواهد بود.

.

[caption id="attachment_1133" align="alignleft" width="324"]دکل مهاری سه پایه دکل مهاری سه پایه[/caption]

اجزا و ابعاد دکل مهاری G35

 

سبکی دکل مهاری G35 سبب نصب آسان در پشت بام ها شده است و از سیم مهار در هر 9 متر و یا 6 متر به جهت مهار آن از سه جهت و زاویه 120 درجه استفاده می شود. هر سکشن در دکل مهاری G35 دارای یک بدنه لوله ای و اتصالات میلگردی است که جوش CO2 سبب اتصال آن ها به هم شده است. ظاهر سکشن ها مثلثی شکل است و 8 ردیف پله در هر سکشن برای افزایش مقاومت و ایستایی دکل طراحی شده است که مطابق با استانداردها می باشد و سبب می شود بالا رفتن از آن به سهولت انجام بگیرد. از پوشش گالوانیزه برای ممانعت از زنگ زدگی و فرسودگی دکل ها استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده دکل مهاری G35 شامل بیس پلیت، سکشن، سیم مهاری، صفحه تعادل، تاج سر دکل، پیج و مهره، گوشواره، تسمه کمربندی، کرپی و ... می باشد.

..

.

.

[caption id="attachment_1134" align="alignright" width="387"]دکل مهاریدکل مهاری[/caption]

مشخصات فنی دکل مهاری G35

•  طول هر سکشن در دکل مهاری G35  به اندازه دویست و نود و نه سانتی متر است.

•   طول قاعده مرکز به مرکز دکل مهاری G35 به اندازه سی و پنج سانتی متر است.

•   وزن هر قطعه در دکل مهاری G35 به اندازه بیست و پنج کیلوگرم است.

•   در هر نه متر مهار گذاشته شده است.

•   نمره صفحه تعادل این مجموعه شش است .

•   گالوانیزه ضخامتی به طور میانگین به اندازه صد میکرون دارد.

•   قطر سیم مهار شش میلیمتر است و از نوع گالوانیزه می باشد .

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972    –    02166977987

09123716144